Перехід до безвуглецевої енергетики – майбутнє світової економіки, у якого немає альтернативи. Неминучим кроком на цьому шляху є поступове припинення спалювання вугілля на ТЕС. Європейський Союз, який є світовим лідером такого переходу, взяв курс на повне закриття вугільних електростанцій до 2050 року. Закрити вугільні ТЕС неодмінно доведеться і Україні. Але коли і як це зробити, питання поки відкрите. Про найближчій і довгостроковій перспективі вугільних ТЕС і вугільної галузі України у статті В. Котка «Вугільна генерація в умовах енергетичного переходу» у «Дзеркалі тижня» див.

Перехід до безвуглецевої енергетики – майбутнє світової економіки, у якого немає альтернативи. Неминучим кроком на цьому шляху є поступове припинення спалювання вугілля на ТЕС. Європейський Союз, який є світовим лідером такого переходу, взяв курс на повне закриття вугільних електростанцій до 2050 року. Закрити вугільні ТЕС неодмінно доведеться і Україні. Але коли і як це зробити, питання поки відкрите. Про найближчій і довгостроковій перспективі вугільних ТЕС і вугільної галузі України у статті В. Котка «Вугільна генерація в умовах енергетичного переходу» у «Дзеркалі тижня» див.

«Вугільна генерація в умовах енергетичного переходу»

Щодо проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про ринок електричної енергії» щодо оплати послуг з передачі електричної енергії при експортних операціях та послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління при здійснені імпорту та/або експорту електричної енергії».

Щодо проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про ринок електричної енергії» щодо оплати послуг з передачі електричної енергії при експортних операціях та послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління при здійснені імпорту та/або експорту електричної енергії».

Щодо проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про ринок електричної енергії» щодо оплати послуг з передачі електричної енергії при експортних операціях та послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління при здійснені імпорту та/або експорту електричної енергії».

СПРОЩЕННЯ ПРАВИЛ УЧАСТІ «ГАРАНТОВАНОГО ПОКУПЦЯ» В АУКЦІОНАХ З ПРОДАЖУ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ ЗА ДВОСТОРОННІМИ ДОГОВОРАМИ СПРИЯТИМЕ ПОДОЛАННЮ БОРГОВОЇ КРИЗИ НА РИНКУ.

СПРОЩЕННЯ ПРАВИЛ УЧАСТІ «ГАРАНТОВАНОГО ПОКУПЦЯ» В АУКЦІОНАХ З ПРОДАЖУ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ ЗА ДВОСТОРОННІМИ ДОГОВОРАМИ СПРИЯТИМЕ ПОДОЛАННЮ БОРГОВОЇ КРИЗИ НА РИНКУ.

СПРОЩЕННЯ ПРАВИЛ УЧАСТІ «ГАРАНТОВАНОГО ПОКУПЦЯ» В АУКЦІОНАХ З ПРОДАЖУ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ ЗА ДВОСТОРОННІМИ ДОГОВОРАМИ СПРИЯТИМЕ ПОДОЛАННЮ БОРГОВОЇ КРИЗИ НА РИНКУ.

Лист ГС “ПЕАУ” на ВРУ та Комітет ВРУ з питань енергетики та житлово-комунальних послуг щодо законопроекту № 3837-1 «Про внесення змін до деяких законів України щодо запровадження спільних аукціонів з розподілу пропускної спроможності та сертифікації оператора системи передачі.»

Лист ГС “ПЕАУ” на ВРУ та Комітет ВРУ з питань енергетики та житлово-комунальних послуг щодо законопроекту № 3837-1 «Про внесення змін до деяких законів України щодо запровадження спільних аукціонів з розподілу пропускної спроможності та сертифікації оператора системи передачі.»

Щодо законопроекту №3837-1
«Про внесення змін до деяких законів
України щодо запровадження спільних
аукціонів з розподілу пропускної
спроможності та сертифікації
оператора системи передачі.»